sobota, 19 listopada 2011

Trzęsienie ziemi

Dzisiaj przedstawię wam notkę o trzęsieniu ziemi. Występuje ono tylko w dodatku Kariera! Nasz sim musi być strażakiem z przynajmniej 9 poziomem kariery.

Moja simka z 10 poziomem kariery strażak, jak co dzień była w remizie. Pracowała nad konserwacją wozu strażackiego. Aż tu nagle patrzę, trzęsienie ziemi. To było moje pierwsze trzęsienie ziemi, głównie dlatego, że mało grałam strażakiem. Niestety niewiele osób wie, że ono istnieje i wypowiadają się źle o tym filmiku (nie wiem czyj to film) –> (KLIK) Denerwują mnie takie komentarze, nic nie wiedzą o grze, a piszą głupoty. Ale nie będę odbiegać od tematu. Za chwilę w grze pojawił się komunikat: Ojej, co to było? Trzęsienie ziemi? Magda musi się szybko skontaktować z pracą, by sprawdzić czy ludzie nie potrzebują pomocy. „Magda musi szybko skontaktować się z pracą” - Nie wiem o co chodzi w tym zdaniu xd Nie pytajcie mnie. Magda prędko wsiadła do wozu strażackiego i pojechała pomóc ludziom uwięzionym w domach. Pierwsze co zobaczyłam to pożar. Kazałam mojej simce go ugasić.


Jak cię później okazało na 2 piętrze leżały ofiary uwięzione pod gruzem. Dziwnie to wyglądało, ponieważ tylko na nich leżał gruz, reszta domu była czyściuteńka :d Ale nie ratowałam jako pierwszych ludzi, najpierw musiałam zakręcić wyciek gazu! Simka zabrała się za zakręcanie gazu, uderzając o kuchenkę młotkiem xd


 Po odcięciu dopływu gazu miała przed sobą jeszcze jedno zadanie – uratować simów. Zaczęła oczyszczać gruzowisko, aż w końcu udało jej się uratować 2 simów. Jak się okazało nie był to koniec jej pracy związanej z ratowaniem ludzi po trzęsieniu ziemi. Trzeba było jechać do następnego domu. A potem jeszcze do następnego.



Podobała mi się ta akcja z trzęsieniem ziemi. Zawsze to trochę inne wyzwanie, niż ciągłe gaszenie pożarów.

Jak samemu wywołać trzęsienie ziemi?

Wpisujemy kod: testingcheatsenabled on. Wybieramy simowi profesję strażak. Wchodzi w jego panel sterowania i w zakładkę 'kariera'. Przeciągamy jego doświadczenie zawodowe, aż dojdzie do 9 poziomu kariery. Następnie klikamy z wciśniętym shiftem na dowolny dom, Wygeneruj pracę...--> Trzęsienie ziemi! No i gotowe! :)

BlackRose

Brak komentarzy: