wtorek, 22 listopada 2011

Połać Osądu

Dzisiejsza notka o TS Średniowiecze :) Postanowiłam trochę notek porobić o średniowieczu.

Połać Osądu
Miejsce, w którym skazańcy odbywają swoje wyroki. Zakuć sima w dyby lub wrzucić do padołu może  monarcha. Nasz sim może zostać zakuty w dyby np. przez bójkę, grożenie. Niekiedy monarcha może wydać wyrok wrzucenia go do padołu z bestią!

Dyby
Nasz sim może zostać zakuty w dyby np. przez bójkę, grożenie innym. Niekiedy monarcha wydaje wyrok wrzucenia go do padołu z bestią!
Zakuty w dyby sim otrzymuje zły nastrój. Zwyklr po kilku godzinach nasz sim jest uwalniany.
Grając szpiegiem jest możliwość uwolnienia sima z dybów. Sukces tej opcji zależy od nastroju sima. Jeśli uwolnienie się nie powiedzie, sim trafia w dyby. Monarchą możemy normalnie uwolnić simów z dyb. Nikt przecież  nie będzie się za to czepiać, przecież skazańca uwolnił sam król!
W zakutego w dyby możemy rzucać jajkami lub pomidorami. Fajna zabawa...dopóki nasz zakuty sim nie zostanie obrzucony. Wtedy nie jest to takie fajne :d Zawsze byłam zła jak jacyś wieśniacy rzucali w mojego super szpiega, który wygrywał wszystkie pojedynki, nawet z królami innych krajów. Dziwne, że nie bali się konsekwencji swojego zachowania. Potem odnajdywałam tych simów i okradałam z wszystkich pieniędzy. Hehe mają za swoje xd

Moja kapłanka pioreańska rzucająca w rabusia pomidorem

Padół osądu

Padół w którym mieszka duża, głodna, niebieska bestia. Wrzucani są tam simowie, którzy popełnili szczególnie złe przestępstwa. Wyrok może wydać monarcha. Wrzucony tam sim zostaje pożarty przez bestie. Chociaż nie zawsze tak jest. Niektórzy mogą przeżyć spotkanie z bestią! Duże szanse na wygranie walki z potworem mają niestety rabusie, których chcielibyśmy się za wszelką cenę pozbyć. Dużą szansę mają również nasi simowie, szczególnie ci z dużym poziomem swojej profesji. Czasem simowie cudem unikają śmierci wtedy pojawia im się dobry nastrój.


Brak komentarzy: