sobota, 26 listopada 2011

Coś tam o Simsach

                                         Siema, Siema !! :D

                            Pamiętacie mnie jeszcze trochę ? No myślę że tak .

Specjalna notka dla BlackRose ponieważ : Ma do mnie jakieś pretensję że nic nie robię dla bloga , choć się myli bo robię więcej niż ona , ja tylko nie pisze notek :)


              Wymyśliłam sobie że moja dzisiejsza notka będzie "ściągnięta" z oficjalnej strony The Sims3
        Ale zanim to zrobię napiszę taką małą ><nowinkę>< jutro zacznę robić ^~Gazetkę~^ 
    Co będzie się w niej znajdowało ? Jakieś pierdoły :P heh , no serio .Wszystkie nowe rzeczy z oficjalnej strony sims 3 . To będzie jedna strona na może dwa dni , ale ta strona nie będzie jak w zwykłej czarno białej  gazecie , tylko bardzo kolorowa :) 


(zdjęcie z http://pl.thesims3.com)
Czyli przez 20 minut można posmakować gry w najlepszych fragmentach !! 

"Wybierz jeden z trzech klasycznych typów osobowości a potem odwiedź egipską piramidę, spotkaj się z duchami w nawiedzonym domu i przetańcz całą noc w klubie pełnym wampirów!"
                                           
                                Próbka tej gry jest TUTAJ - Klik Sims3 Demo
 Tam wszystko piszę , więc jeśli nie masz jeszcze sims 3 to zapraszam do grania !
            
          

Brak komentarzy: