niedziela, 20 listopada 2011

Shang Simla w Chinach

To zdjęcia z mojej gry. Pod obrazkiem jest nazwa miejsca.
Obejrzyjcie:
                                               Baza Wypadowa
                                               Shang Simla - Widok z lotu ptaka



Sale Zaginionej Armii
Plac Cesarski
Plac Cesarski z bliska
Południowa Wieża
Targ
Świątynia Niebios
Smocza Paszcza
Mur Chiński
Akademia Sztuk Walki Feniksa


Manekin do ćwiczeń

Placyk i bambusy
Ogród Mędrca
Cały Plac
Moja simka wchodząca do Smoczej Paszczy
Wnętrze Smoczej Paszczy
Widok na wprost do drzwi



I to na tyle :) Siemka!
Jeszcze dodam, ta simka  na zdjęciach jest moja, tak jak zdjęcia.




♥RedRose

2 komentarze:

smerfetka pisze...

Fajnie jest w tej paszczy smoka, ja jeszcze w niej nie bylam.

Anonymous pisze...

hejka odpiszcie mi na gg: 28914513

Mam małe 2 pytanka:
1. gdzie jest Zakazane miasto bo nie mogę znaleźć i jak możecie opiszcie lub zdjęcie do niego.
2. Gdzie można kupić to coś czym niszczy się te wielkie skały, bo też nie mogę tego znaleźć.