Witajcie! Przedstawię wam notkę o psikusach, które dochodzą do gry wraz z dodatkiem Pokolenia.
Pułapki możemy założyć na konkretnego sima jak i na pierwszego który skorzysta z przedmiotu, w którym jest zastawiona.
W domu możemy założyć pułapki takie jak:
- Przepełniona toaleta
- Straszny komputer
- Farba w prysznicu
- Pryskająca umywalka
- Poduszka - śmierdziuszka
Gdy nastoletni sim zostanie przyłapany na zakładaniu pułapki może dostać kare: stanie w kącie, zakaz używania sowich rzeczy. Przebywanie za późno za domem może skończyć się przyjazdem policji. Po odwiezienu do domu nasz nastoletki sim może mieć poważne kłopoty, prawie zawsze dostaje szlaban na wychodzenie z domu. Możemy wykraść się z kąta lub z domu, gdy rodzice nie patrzą. To samo dotyczy używania swoich przedmiotów. Żeby sim mógł wcześniejskończyć karę udobruchać rodziców np. myjąv naczynia, wynosząc śmieci, odrabiając lekcje, po czym idzie z prośbą do swoich rodziów, aby odpuścili mu szlaban.
Psikusy szkolne:- Oszpecenie maskotki
- Wypuszczenie żab z pracowni biologicznej
- Zalanie szkoły
- Papier toaletowy w gabinecie dyrektora
- Kradzież sprawdzianów
Psikusy sąsiedzkie:
- Rzucanie jajkami
- Płonąca torebka
- Psotny dzwonek do drzwi
Klikamy naszym simem na dom sąsiada i wybieramy którąś z trzech dostępnych pułapek. Czasem psikus sąsiedzki może nie wyjść, nasz sim zostaje przyłapany przez sąsiada na gorącym uczynku
BlackRose
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz