niedziela, 8 stycznia 2012

Barnacle Bay

Ktoś czyta bloga? Nie dajecie znaku życia czy ktoś tu chociaż czasem zagląda.

Barnacle Bay to wyspa na Morzu Simujańskim. To tętniące życiem miejsce wakacyjne, z oszałamiającymi plażami, kempingami oraz zaskakująco nowoczesnym centrum. Miasto zostało zasiedlone najpierw przez piratów, rybaków i artystów - teraz Simowie z całego świata relaksują się na Plaży Szmuglerów i bawią się w Knajpie Wędrowców. Przyjedziesz tu na wakacje, czy na stałe?

Cóż, te akcesoria mogły być lepsze, ale dla mnie są ok.

Obiekty które znajdziemy w grze kupując Barnacle Bay:


A teraz zdjęcia, które zrobiłam w Barnacle Bay:

 Restauracja-statek



 Pomnik przed statkiem

 Miejsce wypoczynkowe na plaży





 Pierwszy cmentarz

 Drugi cmentarz

Półwysep w którym znajduję się tajemna piwnica

Wejście do tajemnej piwnicy

 Tajemna piwnica

 Wodospad





 Park w centrum miasta









 Miejsce idealne do wypoczynku i wspólnego grillowania

 Cmentarz

Konkurs szachowy, jak się potem okazało moja simka nie mogła wziąć w nim udział, ponieważ wszyscy blokowali jej dojście do krzesła xd


Zamierzacie kupić te akcesoria? Co o nich sądzicie?

BlackRose

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

nudne D:

Anonimowy pisze...

Mam to ,ale nie za sim point kupiłam koda do aktywacji w store za 14.00zł .;d