piątek, 2 grudnia 2011

Hejka

Nie wiem czy wiecie ale mam SIMSY !! Yeach nareszcie :D No ale nie mam czasu zabrać się za pisanie, co pisałam o gazetce, to nie wiem kiedy ją wstawię bo jeszcze nie gotowa.

Zrobiłam dwie fotki (przez przypadek hehe) moich simów.

Może jutro jak będę miała czas to zrobię więcej ładniejszych :)



 1. Tymi gram :)
Simka to Kamila 
Artystka, lubi przyrodę, ambitna, dusza towarzystwa, romantyczna.
*Ma 7 poziom w malarstwie.
*Ma 6 poziom w sporcie.
*Ma 7 poziom w ogrodnictwie.
Sim to Marcin
Dobry, komputerowiec, odważny, sprawny fizycznie, szalony.
*Ma 8 poziom w sporcie.
*Ma 7 poziom w graniu na gitarze.
*Ma 6 poziom w logika.

                                                       Mój sim jak sobie gra :)
                                    Mają truję dzieci Mikusia, Patrycję i Maję


Jak na razie to tylko tym mogę się chwalić :)

Brak komentarzy: