czwartek, 8 marca 2012

Simowy Świat po raz DRUGI:)

Jakoś smutno mi było nie pisać nic na tym blogu. Więc postanowiłam znowu pisać bloga.

Jak obiecałam na początek notka organizacyjna, od jutra zaczynam prawdziwe blogowanie.

Wprowadziłam nowe strony. Życie na wesoło, Chomiki oraz Filmy i zwiastuny.

  • W Życie na wesoła znajdziecie dużo ciekawych i śmiesznych żartów, które ja dodam i oczywiście wasze! Przysyłajcie swoje żarty, kawały lub śmieszne sytuacje które wam się zdarzyły. Na adres mailowy simowyswiatsimsworld@op.pl . Dobry humor tego bloga będzie w naszych rękach! ;)

  • Chomiczki, ta strona będzie poświęcona tym małym gryzoniom. Znam się trochę na nich, więc ta strona będzie poświęcona Simomaniakom którzy chcą posiadać małe gryzonie.

  • Wasze propozycje, to strona poświęcona Wam. Tam będziecie mogli zostawiać Wasze własne propozycje żeby ten blog był lepszy, lub zrobiła notkę o czymś co was interesuje co jest związane z grą lub chomikami . Będziecie je zostawiać w komach.

  • Na samym dole umieściłam puzzle, oraz po boku czarnego kotka, którego możecie pieścić i się z nim bawić.

Mam nadzieje że podoba wam się odmieniony blog o Simsach? Miłego czytania bloga. Postaram się zrobić jutro nowe notki o simach i stronę o chomikach i żartach. Proszę wysyłajcie żarty na e-mail simowyswiatsimsworld@op.pl

Brak komentarzy: