wtorek, 21 lutego 2012

Detektyw


Detektyw, hm... nawet ciekawa profesja. Mamy do wykonania tyle zleceń, niektóre bardzo ciekawe, a nie które w ogóle nie miejące dna. Kiedyś moja simka miała sprawę do rozwiązania o nazwie ''Sprawa kopniętego Gnomona''. Normalne? Raczej dziwne. Wszystkie zlecenia są dokładnie tłumaczone, krok po kroku. Żeby zostać detektywem należy udać się na komisariat policji. Tam również będą na nas czekać ciekawe i nie miejące sensu zlecenia. Zlecenia polegają, na między innymi: zbieraniu wskazówek, zbieraniu odcisków palców, przesłuchiwanie simów, zdarzyło mi się kiedyś że moja simka musiała grzebać w śmieciach. Jest dziesięć stopni tej kariery:

1.Przesłuchiwaczka

2.Badaczka drobnych spraw

3.Nadgorliwa śledcza

4.Pogromczyni przestępców

5. Poszukiwaczka Niejasnych wskazówek

6.Krawężnik

7.Licjencjonowana Węszycielka

8.Inspektorka Nieprawności

9.Płaskostopa Specjalistka Śledcza

10.Prywatny Detektyw



1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Hej, mam sprawę "zamkniętego rozdziału" i mam szukać wskazówek w księgarni,komisie i ośrodku jeździeckim. Jednak gdy tam przyjeżdżam nie mam lunety. W jaki sposób mam zbierać wskazówki w tych miejscach?